Monday, June 6, 2011

scared

i'm so so scared with love ..
ya .. aku takod nak bercinta.. kadang kala dengan cinta it will make me trouble..
sometime happy but sometime not.. percaya lah..
setiap manusia ada CINTA , cuma perbezaannya lambat dengan cepat..
kita hanya merancang tp ALLAH yang menentukan...
aku harap percintaan aku kali ini kekal lama.. INSYALLAH..
kalau dia jodoh aku maka dia lah insan yang akan berkongsi hidup aku..
i will love him and i must love him..
aku akan lupakan kisah2 lama dan mulakan yang baru..
cinta membuatkan kita leka akan segalanya.. maka berhati-hati lah dengan CINTA..
tp kita x selemah itu bukan.. kuat kan IMAN maka kuat lah CINTA.. INSYALLAH..
dalam hadis menyatakan INSAN YANG BAIK AKAN MENDAPAT PASANGAN YANG BAIK..
maka renung2 kan lah..
kalau kita sayang akan pasangan kita , kita x akan pernah boring dengan dia.. btol x ? jangan tipu la kalau anda sayang dia tp anda x pernah boring dengan dia.. kita manusia.. setiap manusia ada perasaan , fikiran dan jiwa..
setiap manusia berbeza tetapi sama TUHAN.. ALLAH telah menyebut :"AKU JADIKAN ADAM UNTUK HAWA DAN HAWA UNTUK ADAM.. "
cinta x kan kemana jika tidak mempunyai iman dan kesabaran...
bersabarlah jika BERCINTA ! <3

No comments:

Post a Comment