Thursday, August 11, 2011

still remember that ? :)

rantai nie.. u masih ingat ?
i bg putus dari leher you..
i'm so sorry.. i x sengaja..
ahhh , perlu kah aku luah ha ?
x perlu la SURAYA..
come on...toksah duk jadi x betoi sangat..
STUPID things la..heee...
hahaa , tangkap ngn w.c x pa la bergoyang ckit XD






huuu , saja gediks2 .. xpa kan :)))
thanks weyh.. saja tulis nie.. teringat kt hang XD
lama x nmpak hang noo... rindu plak dah cekkk..
tp hang kan dah x kenai aku...
tah muka aku pown hang x ingat dah macam mana kan..
xpa2 , aku x kesah.. janji aku ingat lagi muka hang :)
SMILE :))))))
PeACe !
...  NO WAY ...
XD...
bergoyang la plak gambaq nie.. hey .. x pa la XD

tahun nie kita x bole beli dah la baju raya sekali da..
kan..
:-D
xpa2.. hope ada org lain plak TEMAN hang p beli baju raya tahun nie..
HOPEFULLY..
ada aihh , mana bole x dak kan :D
mesti ada punya ...
huuu.. miss that time XD
haha.. budus betoi SURAYA :)
xpa..
actually , write this thing just wanna wish
SELAMAT BERPUASA DAN INGIN MENYAMBUT RAYA DALAM 19 HARI LAGI :)

No comments:

Post a Comment