Monday, November 29, 2010

dinda doyle

sumpah aku rindu ang la pempuan !
bila nk balik ha ?! dok kata nk balik nak blik tp x balik2 g..
mcm pu**
:)
dok kalut nk knaikan aku kat spa x tw...
ayam btoi ang..
heee..
weyh , khetot balik la...
kita p jalan2..
ang balik next year kan..
ha aku p ambik ang la kali nie..
aku da lesen da..
*syokk oooo :)

aku rindu hingaq ang..
mencarut ang
khetot ang
segala2 nya ang la !*ayat poyo :)

kenyeh ang too !
rindu bodo :)

mau kuar derr !
jangan dok jd baby-sitter sgt !
pgang baby pown larat ka dak aku x taw la:)
sayang ang weyh 
<3
balik taw...aku tungu ang !
balik tengok dada badan macam babi kasi dah too :)
aku mantain ja..
pandai jaga badan :)*poyo lagi 
(padahai aku gemok lani)
ang taw dk..
ang balik tgok kami pakat telan tokke sorunk sekoq..
badan sropa pa tah..
haha :)

aku sayang ang weyh !
aku rindu ang weyh !
balik cepat aw...
khetot :)
 

No comments:

Post a Comment