Sunday, October 7, 2012

'X PERNAH AKAN'

saya x akan pernah .
sebab apa saya nak kena putus dengan dia sedangkan kami x ada buat salah apa pown .
x akan pernah sekali dan ingin nak berpisah dengan dia..
saya dah terlalu sayangkan dia..maafkan saya.memang benar dia bukannya lagi suami saya tp hati saya ada dalam badan dia dan hati dia ada dalam badan saya . itu salah satu sebab saya x boleh berpisah dengan dia. maafkan saya .saya sayangkan dia .biar apa pown yang terjadi selagi kami hidup selagi nafas masih terasa dan selagi jantung dan nadi mempu berdenyut saya x akan putus kan hubungan ini.
saya x akan pernah tamatkan hubungan ini dengan perpisahan.
AIMAN , syg i dekat u x pernah berkurang semenjak pertama kali kita jumpa tahun 2009.i janji i akan jaga hubungan kita ni selagi nyawa didalam jasad selagi itu i akan jaga hubungan ni.
i tawu u sayang i , dan i tawu u cintakan i.
tapi u kena ingat , percintaan antara kita banyak sangat halangan tp kita mampu tempuhi right ?
i know we can do it .
perjuangan kita belum tamat selagi i dan u sah menjadi suami isteri selagi to kita berperang.
walaupun kita x ada senjata. kita masih ada akal dan pelurunya keberanian .
dalam diri kita ada segumpal darah . kalau kita gunakan ia dengan baik maka baik lah dia tapi kalau kita guna ia dengan buruk maka buruk lah jadinya .
segumpal darah itu yang dipanggil 'HATI' .
setiap manusia yang diciptakan oleh ALLAH akan terdpatnya segumpal darah ini .
didalam segumpal darah ini akan terlahirlah perasaan .
perasaan CINTA . SAYANG . KASIH . dan BENCI .

AIMAN , i janji i x akan hancurkan hubungan ini , dan i x akan kecewakan u .
i really2 LOVE you and yes i do. :'(

No comments:

Post a Comment